OS3 przygotowało kampanię reklamową nowego wariantu gry „Rummikub 3w1”, produkowanej przez TM Toys. Agencja odpowiedzialna jest za koncept oraz strategię komunikacyjną, aktywacje w social media i przygotowanie strony internetowej.
„Rummikub” to gra towarzyska, która wciągnęła już do zabawy setki tysięcy graczy na całym świecie, w tym także w Polsce. Jej kolejna odsłona 3w1 daje jeszcze więcej możliwości rozgrywek. Kampania nowej wersji gry, autorstwa OS3 bazuje na personifikacji Jokera, który w grze jest elementem burzącym plany przeciwnika. To właśnie one rzucają wyzwanie graczom, zapraszając do rozgrywki pełnej adrenaliny, zaskakujących zwrotów akcji i przełamującej dotychczasowe reguły.
W ramach działań komunikacyjnych agencja przygotowała serwis rummikub.pl, w którym gracze nie tylko poznają reguły rządzące „Rummikub 3w1”, ale dowiedzą się także czym jest globalna społeczność fanów „Rummikub” i poznają innych jej członków. Strona udostępnia również użytkownikom wyszukiwarkę, pozwalającą na odnalezienie sklepów gdzie można kupić grę, w tym salony Empik, będące strategicznym partnerem akcji promocyjnej marki.
Równolegle prowadzone są działania na profilach na Facebooku i Instagramie, gdzie każdy gracz może m.in. wrzucić własną fotkę pokazującą, jak gra w „Rummikub”, dołączając w ten sposób do innych fanów z całego świata.
OS3 współpracowało także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz przygotowaniu działań POS w salonach Empik.