Badania 2008-07-04
0

TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła trzecią z kolei ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.

Przypomnijmy, że wcześniej TNS dwukrotnie odrzucała propozycje WPP, który oferował najpierw 948, a następnie 996 milionów funtów.

Tym razem oferta holdingu wynosiła już 1,078 miliarda funtów, jednak zarząd TNS ponownie uznał, że propozycja WPP "znacząco zaniża wartość" firmy - informuje serwis Brand Republic.

Poza tym na początku ubiegłego miesiąca TNS doszła do porozumienia w sprawie fuzji z GfK, w wyniku której ma powstać druga po Nielsenie największa firma badawcza na świecie o rynkowej wartości około 4 miliardów dolarów.

Ostatnia oferta WPP pojawiła się tuż po orzeczeniu brytyjskiej organizacji Takeover Panel wydającej zgody na przejmowanie firm, że holding musi do 9 lipca przedłożyć ostateczną propozycję przejęcia TNS lub z niej zrezygnować.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: TNS, WPP

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas