Telewizja2020-03-31
15

1,86 mln widzów „To był rok! 2”. TVP1 liderem rynku

Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVPKatarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVP

Drugi sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,86 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i czwarte miejsce w 16-49.

Jedynka drugi sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 15 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,86 mln widzów. Przełożyło się to na 12,04 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oglądalność cyklu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 1,75 mln osób. Drugi z nich miał 1,91 mln oglądających, a trzeci - 1,93 mln.

Dla porównania, wszystkie odcinki pierwszego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 22 marca do 26 maja) oglądało średnio 1,97 mln osób (odpowiednio 13,36 proc., 9,65 proc. i 10,71 proc. udziału; pierwsze dwa odcinki wyemitowano 8 i 15 marca w piątkowym prime-time - miały 1,48 mln widzów).

Jedynka w paśmie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który pokazuje gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtuje się na poziomie 10,35 proc. Dalsze lokaty zajmują: TVP2 (filmy fabularne; 6,80 proc.) i TVP2 („MasterChef Junior”; 6,32 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVP1 jest czwarta, ale w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce trzecie.

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Kapitanami drużyn w drugiej serii są Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpili w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:To był rok!, TVP1

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas