Telewizja2020-02-19
13

Drugi sezon „To był rok!” od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

Katarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVPKatarzyna Zielińska, Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski w „To był rok! 2”; fot. TVP

W niedzielę, 15 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezon rozrywkowego programu „To był rok!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski.

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że drugi sezon rozrywkowego programu telewizyjna Jedynka pokazywać będzie w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 15 marca 2020 roku.

Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn

Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpią w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.

Show ponownie poprowadzi Marzena Rogalska.

Co tydzień w show pojawi się gość muzyczny, który zaśpiewa wybrany przebój danego roku, a swoje składanki utworów wykonają także prowadząca i kapitanowie.

Pierwszy sezon „To był rok!” nadawany był na antenie Jedynki w okresie od 8 marca do 26 maja 2019 roku (pierwsze dwa odcinki nadano w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowano w nowym paśmie - w niedziele około godz. 21.15). Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków wyniosła 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 12,68 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,41 proc. w grupie 16-59.

Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas