Kultura2023-10-11
4

„To nie ze mną 2” od 1 listopada w Stopklatce

Tomasz Karolak w „To nie ze mną 2”; fot. StopklatkaTomasz Karolak w „To nie ze mną 2”; fot. Stopklatka

W środę, 1 listopada br. Stopklatka rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „To nie ze mną”.

„To nie ze mną” to serial komediowy, który przedstawia perypetie społeczności z małego miasta. Akcja rozgrywa się w fikcyjnym Złotym Stoczku, w którym wszyscy się znają i wszystko o sobie wiedzą. „To nie ze mną” to pierwsza oryginalna produkcja fabularna stacji, pierwszy sezon nadawany był jesienią ub.r.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W obsadzie 2. sezonu „To nie ze mną” widzowie ponownie zobaczą: Adę Szczepaniak, Adriana Zarembę, Dominikę Kachlik, Katarzynę Ankudowicz, Agatę Dudacy, Kamila Szeptyckiego, Olafa Staszkiewicza, Ewę Gawryluk, Ewę Bułhak i Jacka Lenartowicza.

Tomasz Karolak dołącza do obsady

Do obsady produkcji dołączył Tomasz Karolak, który w drugim sezonie serialu wystąpi w głównej roli. Gościnnie pojawi się także Katarzyna Figura.

- W pierwszym odcinku 2. sezonu „To nie ze mną” Złoty Stoczek zatrzęsie się w  posadach, bowiem miasteczko po latach odwiedza Wojtek (Tomasz Karolak). Zanim jednak zdąży obwieścić światu (i swojej byłej żonie), że wrócił na stałe wraz z   pomysłem na złoty interes, na jego drodze staje… policja - czytamy w opisie produkcji.

Reżyserką  „To nie ze mną 2” jest Katarzyna Priwieziencew. Scenariusz napisały: Aneta Głowska i Katarzyna Leżeńska. Za produkcję odpowiada Akson Studio. Drugi sezon składa się z 11 odcinków.

Emisja w środowe wieczory od 1 listopada

Premierowe odcinki 2. sezonu „To nie ze mną” w Stopklatce będzie można oglądać w środy o godz. 20.00, począwszy od 1 listopada 2023 roku.

Co środę stacja pokazywać będzie po dwa odcinki produkcji. Serial będzie również dostępny w serwisie FilmBox+.

76 tys. widzów pierwszego sezonu „To nie ze mną”

Stopklatka pierwszy sezon serialu „To nie ze mną” nadawała w niedziele o godz. 17.00 i 17.30, w okresie od 16 października do 20 listopada 2022 roku. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 76 tys. osób. Przełożyło się to na 0,67 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,73 proc. w grupie 16-59.

Średni udział Stopklatki w 2022 roku wyniósł 1,12 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas