Reklama2011-05-29
0

„Together” w nowej strategii Bacardi

Marka Bacardi (Bacardi - Martini Polska) ma nową strategię komunikacyjną opartą na idei „Together”. Brand chce się kojarzyć z optymizmem i mocnymi więziami międzyludzkimi.

Motywem przewodnim nowej strategii komunikacyjnej Bacardi jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Marka chce zwrócić uwagę na to, że człowiek jest „gatunkiem stadnym” i pomimo zmian, jakie zaszły w rozwoju cywilizacyjnym, potrzebuje kontaktu z innymi ludźmi - nie tylko przez internet czy telefon, lecz również bezpośrednio. „‘Like’ to nie tylko przycisk na popularnym portalu społecznościowym, ale prawdziwe uczucie - nie wystarczy bowiem tylko kliknąć, żeby coś polubić, zaś rozmowa na czacie nie zastąpi prawdziwego spotkania towarzyskiego” - czytamy w opisie nowej strategii.

>>> Bacardi: Rafael Nadal twarzą „Champions Drink Responsibly” (wideo)


W związku z tym działania promujące Bacardi pod hasłem „Together” będą zachęcać konsumentów do spotkań z przyjaciółmi i znajomymi w świecie realnym, inspirując do zostawienia na jakiś czas znajomości wirtualnych na rzecz spędzania czasu na wspólnych imprezach. W ramach akcji specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's na imprezach w całej Polsce będą badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety. Nowa strategia Bacardi będzie też wspierana działaniami marketingowymi w mediach.

Autor:tw

Więcej informacji:Together, Bacardi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas