Radio2023-10-12
7

TOK FM Premium ma 35 tys. sprzedanych subskrypcji, wprowadza nowe pakiety

Platforma subskrypcyjna TOK FM Premium zmodyfikowała swoją ofertę, wprowadzając nowe pakiety „RAZEM” i „SOLO”. Usługa właśnie pobiła swój kolejny rekord - ma już ponad 35 tys. sprzedanych subskrypcji.

TOK FM Premium to platforma subskrypcyjna z podcastami, produkcjami oryginalnymi i wszystkimi audycjami antenowymi do słuchania w formie podcastów oraz Radiem TOK FM bez reklam.

Od 10 października jest dostępna nowa oferta dla jej użytkowników. W ramach wprowadzonego pakietu „RAZEM” z jednej subskrypcji może korzystać do trzech osób. Oferta obowiązuje przy wykupieniu rocznego abonamentu, a jej subskrybenci zyskują dostęp do wszystkich audycji, podcastów i Radia TOK FM bez reklam. Regularna cena pakietu wynosi 504 zł za 12 miesięcy – obecnie do nabycia w promocyjnej cenie – 246 zł.

Pakiet „SOLO” przeznaczony jest dla jednej osoby. Można go kupić w dwóch wariantach – miesięcznym z opcją automatycznego odnawiania (regularna cena: 29,90 zł; w promocji: 14 zł) lub rocznym (regularna cena: 252 zł; w promocji: 123 zł).

„Zmieniamy naszą ofertę, dostosowując ją do potrzeb naszych użytkowników, z którymi jesteśmy w ciągłym kontakcie oraz do sytuacji rynkowej. Stale rozwijamy nasz produkt subskrypcyjny TOK FM Premium, zarówno oferując coraz więcej podcastów o różnorodnej tematyce jak i optymalizując aplikację mobilną TOK FM, aby użytkownicy mogli wygodnie słuchać w dowolnym czasie dowolnych audycji i podcastów na interesujące ich tematy” - mówi Krystyna Libicka, szefowa działu subskrypcji TOK FM.

W ramach pakietów „SOLO” oraz „RAZEM” subskrybenci mogą korzystać z ogromnej i codziennie aktualizowanej biblioteki treści obejmującej tematy od nauki przez sztukę, technologię, historię po psychologię i politykę. To także unikatowa okazja, by słuchać najnowszych odcinków oryginalnych produkcji TOK FM wcześniej niż inni oraz radia na żywo bez przerw reklamowych.

„Jakość i rzetelność naszych treści oraz możliwość słuchania dowolnej audycji w dowolnym miejscu i czasie, są najważniejszymi cechami usługi TOK FM Premium, które wskazują nasi subskrybenci. Codziennie publikujemy 19 godzin ciekawych audycji na każdy temat. Nowa oferta umożliwi jeszcze prostsze dołączenie do TOK FM Premium oraz podzielenie się dostępem do niezależnego dziennikarstwa w ramach jednej subskrypcji pakietu »RAZEM«. Rozwój oferty audio jest ważnym elementem naszej strategii, a oferta TOK FM jest rynkowym ewenementem dzięki swojej unikatowości. Jesteśmy dumni z tego, że zaufało nam już ponad 35 tysięcy subskrybentów” - komentuje Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet.

Na koniec października ub.r. TOK FM miał 30 tys. subskrypcji. Na koniec 2022 roku było ich już 31,9 tys.

Radio Tok FM w okresie od czerwca do sierpnia br. miało 2,9 proc. udziału w rynku słuchalności.

Autor:jsx

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas