Reklama2021-08-11
0

Tomasz Choroszewski chief media officerem w K2 Precise

Tomasz ChoroszewskiTomasz Choroszewski

Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko chief media officera.

Choroszewski odpowiada m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.

Ostatnio w Wavemaker

Tomasz Choroszewski w ostatnim czasie zarządzał kompetencjami performance marketingowymi w sieciowym domu mediowym Wavemaker.

Pracował także m.in. dla Grupy o2, gdzie odpowiadał za jeden z zespołów sprzedażowych oraz w TVP, w której współtworzył strategię rozwoju digital oraz prowadził projekty cross-mediowe. Nadzorował także rozbudowę obszarów digital i trading w agencji mediowej Codemedia.

Choroszewski współpracował między innymi z takimi klientami jak: IKEA, USP (Spark & Mortar) oraz Nestle (Nespresso).

Autor:jd

Więcej informacji:Tomasz Choroszewski, K2 Precise

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas