Reklama2018-08-06
1

Tomasz Choroszewski digital media directorem w Codemedia

Tomasz ChoroszewskiTomasz Choroszewski

Tomasz Choroszewski po ponad roku pracy w domu mediowym Codemedia awansował na stanowisko digital media directora. Funkcję tę będzie łączyć z dotychczasowymi obowiązkami digital strategy directora.

W nowej roli Tomasz Choroszewski odpowiada zarówno za strategię, jak i negocjacje odnoszące się do mediów interaktywnych.
W Codemedia pracuje od kwietnia ub.r. Do marca br. zajmował stanowisko deputy customer&data intelligence directora. Z początkiem kwietnia został digital strategy directorem.

Zanim dołączył do zespołu Codemedia pracował cztery i pół roku w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej jako specjalista ds. rozwoju produktu reklamowego. Zajmował się m.in. wdrożeniem i komercjalizacją Telewizji Hybrydowej oraz rozwojem kanału video online.

Wcześniej - w latach 2005-2011 - związany był z Grupą O2.pl. Najpierw jako account manager, a potem key account manager.

Autor:BG

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas