Reklama2016-12-01
0

Tomasz Dembiński za Pawła Miklaszewskiego na czele agencji Walk

Tomasz DembińskiTomasz Dembiński

Tomasz Dembiński został prezesem i dyrektorem zarządzającym agencji Walk Creative, Walk Digital i Walk Promotion. Do sierpnia br. pracował w agencji San Markos.

Tomasz Dembiński na stanowisku prezesa i dyrektora zarządzającego agencji Walk Creative, Walk Digital i Walk Promotion zastąpił Pawła Miklaszewskiego, który został prezesem nowej spółki uruchomionej przez Grupę Walk - Walk with David, zajmującej się m.in. identyfikacją wizualną. Miklaszewski odpowiada tam za rozwój biznesu.

Tomasz Dembiński do sierpnia br. był prezesem agencji San Markos - pracował tam dwa lata, a zastąpiła go Magdalena Czaja.

- Zmiana na stanowisku osoby zarządzającej częścią kreatywną grupy jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Odchodzimy od modelu właścicielskiego zarządzania strukturami i oddajemy je w ręce ludzi, w których profesjonalizm i potencjał wierzymy - mówi Paweł Miklaszewski, Partner Walk.

Dembiński jest drugim managerem agencji San Markos, który w ostatnim czasie przeszedł do Grupy Walk. Z początkiem września stanowisko client service directora w Walk Creative objął Piotr Sroka, który do sierpnia br. jest brand directorem w San Markos.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas