Reklama 2022-09-29
0

Tomasz Jakubiak prezentuje "Najświeższe lokalności" sklepów Lewiatan

Ruszyła kampania sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w ramach nowej platformy komunikacji "Najświeższe lokalności" z Tomaszem Jakubiakiem.

Przygotowane materiały i spoty przyjęły stylistykę newsów rodem z telewizji informacyjnej. W rolę prowadzącego wcielił się Tomasz Jakubiak znany ze swojego zamiłowania do pielęgnowania lokalności. Sam Lewiatan w komunikacji przedstawiany jest jako serce lokalnej społeczności. Łączą się w nim interesy i historie gospodarza sklepu, dostawców, klientów - całej okolicy.

Na kampanię składają się działania offline i online, w telewizji, radiu, digitalu i sklepach.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, produkcją spotów telewizyjnych zajęło się Shootme, strategię komunikacji przygotowało Czteryczwarte wraz z Ambasadą, a za platformę komunikacji i egzekucję we wszystkich kanałach odpowiada agencja Ambasada.

Autor: jd

Więcej informacji: Lewiatan, Tomasz Jakubiak

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas