Reklama 2021-05-11
6

Tomasz Karolak reklamuje fotowoltaikę Sunday Polska

Producent instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła Sunday Polska startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem aktora Tomasza Karolaka. Działania przygotowały Pompidowu, New PixcelForge, Havas Media i agencja Performance Labs.

Kampania „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” opiera się na czytelnym przekazie z delikatnym przymrużeniem oka. Głównym bohaterem spotów i materiałów reklamowych jest Tomasz Karolak. Aktor w charakterystycznym dla siebie stylu i ekspresji przedstawia zalety posiadania fotowoltaiki i podkreśla wartość ekologicznej, czystej energii ze słońca.

"Powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego"

- Udział Tomasza Karolaka w kampanii nie jest przypadkowy. To powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego, który wykorzystaliśmy w naszych reklamach. Dodatkowo, jest klientem Sunday i korzysta z instalacji fotowoltaicznej w swoim domu. Wybór głównego bohatera kampanii był więc całkowicie naturalny. Z komunikacją będziemy obecni w ogólnopolskich, szerokozasięgowych mediach przez kilkanaście tygodni i wierzymy, że razem z Tomaszem zachęcimy jeszcze większą grupę Polaków do inwestycji w zieloną energię – mówi Lidia Kłosowska, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży w Sunday Polska.

Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 10 maja i potrwają przez kolejne 17 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat posiadające dom jednorodzinny. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną, digital media, OOH oraz działania PR i BTL.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Reżyserem spotów był Tomasz Mandes. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixcelForge (CGI) i Agnieszką Burcan (kompozytor).   

Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Działania PR i kampanię w prasie prowadzi Monday agencja komunikacji. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

Autor: jd

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas