Reklama 2013-07-04
4

Tomasz Kot jako kowboj reklamuje Foton i e-fakturę w Netii (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej internetu Foton oferowanego przez Netię. Akcję, której twarzą jest Tomasz Kot, przygotowały firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.

W nowej reklamie Fotonu Tomasz Kot jako kowboj wymachujący lasso i pilnujący stada bydła podkreśla, że wolny internet nikogo już nie kręci i zachęca odbiorców, żeby nie dali się na niego złapać.

Przypomnijmy, że Foton to nowa nazwa Szybkiego Internetu Max. Usługa została wprowadzona pod koniec maja i jest oferowana zarówno osobno, jak też z telewizją. W pierwszej reklamie Fotonu Tomasz Kot wcielił się w rolę młynarza (przeczytaj więcej i obejrzyj to).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie. W ramach jej obecnej odsłony udostępniono też spot internetowy, w którym Tomasz Kot jako kowboj zabawnie przekonuje do skorzystania z oferowanych przez Netię e-faktur.

Kreację całej kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

Autor: tw

Więcej informacji: Netia, Foton, Tomasz Kot, e-faktura

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas