Reklama2021-11-10
8

Tomasz Kot reklamuje Blika (wideo)

Blik (Polski Standard Płatności) rozpoczął kampanię reklamową przekonującą do płacenia zbliżeniowo. Po raz pierwszy markę promuje aktor Tomasz Kot. Kampanię przygotowały Change Serviceplan i Spark Foundry.

Od 9 listopada klienci 6 banków mogą płacić Blikeim zbliżeniowo. Oprócz Banku Millennium, PKO Banku Polskiego i Alior Banku nowe rozwiązanie udostępniły ING Bank Śląski, Santander Bank oraz mBank. Dostęp do usługi jest otwarty dla każdego banku oferującego Blika.

Zbliżeniowy Blik przyśpiesza płatność w terminalach w sklepach stacjonarnych. Wystarczy odblokowanie telefonu i zbliżenie go do terminala – bez wpisywania kodu, bez konieczności podpinania karty, bez logowania do aplikacji bankowej a nawet bez połączenia z internetem czy siecią komórkową.

Tomasz Kot reklamuje Blika

Do płacenia zbliżeniowo Blikiem będzie namawiać aktor Tomasz Kot, który jest bohaterem najnowszej kampanii. W spotach pokazuje on użytkownikom, jak łatwo płaci się Blikiem zbliżeniowo.

Do grudnia w stacjach telewizyjnych kanałach tematycznych oraz w internecie pojawiać się będą spoty z udziałem Tomasza Kota.

– Płatność zbliżeniowa Blikiem - to dwa proste, a jednocześnie bardzo efektowne kroki, które może opanować każdy. A kroki to przecież taniec. Właśnie to skojarzenie posłużyło nam do stworzenia nietypowej i zapadającej w pamięć instrukcji korzystania z nowej funkcji Blika. – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan. - Naszym przewodnikiem jest Tomasz Kot, którego kocie ruchy i rytmiczny wokal doskonale tłumaczą, jak to działa: odblokuj i zbliż. Dzięki idei wychodzącej tak bezpośrednio z produktu stworzyliśmy bardzo atrakcyjną, wpadającą w ucho i oko kampanię, która z pewnością zbliży do Blika jeszcze większą rzeszę konsumentów – dodaje.

Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan. Media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Spark Foundry.

W II kw. 2021 r. użytkownicy Blika zrealizowali 176 mln transakcji o wartości 24 mld zł. Spośród wszystkich transakcji 25,5 mln stanowiły przelewy na telefon, których liczba wzrosła o 187 proc. w stosunku do II kw. 2020 r. Na koniec II kw. 2021 r. użytkowników Blika było 8 mln, czyli o 50 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas