Reklama 2009-08-04
0

Tomasz Kot wśród Romów reklamuje mobilny internet w Netii (wideo)

Netia rozpoczyna promocję mobilnego internetu. Akcji towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą jest aktor Tomasz Kot.

W ramach promocji od 6 sierpnia użytkownicy internetu i telefonu Netii na jej własnych łączach i liniach uwolnionych w ramach LLU będą mogli bezpłatnie korzystać z mobilnego internetu, a pozostali klienci operatora zapłacą za tę usługę 9,90 zł miesięcznie za limit 100 MB, a 29 - za 1 GB). Użytkownicy, którym wyczerpie się pakiet transferu danych, będą mogli doładować go przez internet lub telefonicznie, płacąc 19 zł za 100 MB, a 40 zł za lub 1 GB.

Promocję wspiera kampania reklamowa, w której aktor Tomasz Kot występuje jako głowa rodziny Romów kojarzących się tradycyjnie z częstym przemieszczaniem. Akcja ruszająca 6 sierpnia obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP3, TV4, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Discovery (Channel, Sience, World, Animal Planet), prasę (m.in. Gala, Tele Tydzień, Gazeta Wyborcza, Wprost, Angora) oraz wybrane kina.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Optimedia.

Autor: tw

Więcej informacji: Netia, Tomasz Kot

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas