Prasa2012-05-25
8

Tomasz Lis w reklamie „Newsweeka” (wideo)

Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową tygodnika „Newsweek Polska”. W reklamach zapowiadane są najciekawsze tematy z kolejnych numerów pisma. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio i internet.

Reklamy poza promowaniem tematów z tygodnika, odwołują się również do nazwisk znanych publicystów, którzy regularnie piszą na łamach „Newsweeka”, jak m.in. Magda Gessler, Zbigniew Hołdys, Marcin Meller, Grzegorz Markowski i Krzysztof Materna.

Spoty promujące tygodnik pojawiać się będą do końca czerwca w telewizji (kanały tematyczne) i w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, PR3). Kampania obejmuje również prasę (m.in. „Dziennik Gazeta Prawna”, „Playboy”, „Zwierciadło”) i internet (m.in. Onet.pl i Wp.pl).

„Newsweek” promowany jest również na nośnikach zewnętrznych w Warszawie. Billboardy i backlighty w najbardziej ruchliwych miejscach stolicy przedstawiają szeroko komentowane okładki „Newsweeka” z 2001, 2004 i 2012 roku, podpisane hasłem „Newsweek Polska - od 10 lat daje do myślenia”.

Kreację kampanii reklamowej opracował dział marketingu wydawcy, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

>>> „Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. Ofensywa reklamowa „Wprost” (wideo)

Od końca marca br. redaktorem naczelnym „Newsweeka” jest Tomasz Lis, który zastąpił Wojciecha Maziarskiego. W związku ze zmianą naczelnego zmieniła się też większość zespołu redakcyjnego tytułu.

W marcu br. sprzedaż ogółem „Newsweeka” wyniosła 108 418 egz. i była o 1,60 proc. większa niż rok wcześniej (dane ZKDP, więcej na ten temat).

Z kampania reklamową ruszył ostatnio także konkurencyjny tygodnik „Wprost”, którego naczelnym poprzednio był Tomasz Lis (dowiedz się więcej).

Autor:pp

Więcej informacji:Newsweek

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas