Biznes2020-02-10
22

Tomasz Michalski prezesem Sigma BiS. Agata Żychlińska-Hoppe i Konrad Sochan na kierowniczych stanowiskach

Tomasz Michalski, fot. LinkedInTomasz Michalski, fot. LinkedIn

Tomasz Michalski został prezesem Sigmy Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i PZU. Do zespołu firmy dołączyli także Agata Żychlińska-Hoppe z agencji White i Konrad Sochan z Publicis Media. Sigma Bis ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.

Agata Żychlińska-Hoppe objęła stanowisko head of social media&content marketing. Przedtem przez niespełna rok pracowała w agencji Whites senior team leader. Odpowiadała tam m.in. za rozwój biznesu w zakresie content marketingu.

Wcześniej przez ponad dwa lata była związana z wydawnictwem Burda International Polska, m.in. jako head of Burda Digital Lab. Pracowała też w Agorze i NextWeb Media.

Konrad Sochan w Sigma Bis pełni funkcję head of programmatic&technology. Przeszedł tu z Publicis Media, gdzie od wiosny 2018 roku pracował jako programmatic&technology manager. Przedtem przez trzy lata był związany z domem mediowym Zenith (Publicis Media) m.in. jako programmatic&technology coordinator.

Wcześniej pracował w Omnicom Media Group i Group M. 

Do początku lutego obowiązki prezesa Sigma Bis do tej pory pełniła Joanna Zakrzewska. Od 2018 roku jest ona rzeczniczką prasową PKN Orlen.

W piątek - decyzją rady nadzorczej - prezesem Sigmy Bis został Tomasz Michalski.

Do tej pory był dyrektorem działu wspomagania zarządu w spółce Apella. Wcześniej był związany z TVP (nadzorował m.in. rozliczenia z domami mediowymi).

Sigma Bis już działa operacyjnie. Z kampanią dla NBP

W piątek Sigma Bis poinformowała, że ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.   

- Zwiększenie efektywności inwestycji w obszarze komunikacji i marketingu, będzie miało bezpośrednie przełożenie na realizację celów biznesowych naszych akcjonariuszy. Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska, supervising director Sigma Bis, która ostatnio związana była z domem mediowym Mindshare (GroupM/WPP).

W lipcu ub.r. Orlen i PZU zapowiedziały, że utworzą wspólną agencję mediową Sigma Bis, która zajmie się obsługą budżetów mediowych zarówno tych dwóch firm, jak też innych reklamodawców. We wrześniu UOKiK zgodził się, by Orlen i PZU utworzyły taki podmiot.

W listopadzie ub.r. do zarządu Sigma Bis zostali powołani Artur Muszkiet (wcześniej menedżer m.in. w Ströer Digital Media, Goldbach Audience, Unilever Polska i Initiative Warszawa) i Tomasz Jakubiak.

Natomiast dyrektorem nadzorującym w Sigma Bis została Anna Milewska, wcześniej związana m.in. z Mindshare Polska, Zenith i Bates Poland.

Artur Muszkiet odpowiada w Sigma Bis za obszar digital, technologię i content marketing, natomiast Tomasz Jakubiak za badania rynkowe. Z kolei Anna Milewska nadzoruje planowanie i zakup mediów, a także strategię, negocjacje i zarządzanie.

- Nasza globalna działalność i obecność w ponad 100 krajach na całym świecie determinuje podejście do działań komunikacyjnych. Musimy skutecznie budować przekaz i spójnie pozycjonować naszą markę na wszystkich rynkach, dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu budżetów komunikacyjnych i marketingowych do własnego podmiotu. Wpisujemy się w ten sposób w globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, zwiększając tym samym efektywność wydatków i generując konkretne oszczędności - komentuje Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu (został powołany do zarządu w zeszłym tygodniu), który współtworzył strukturę i strategię Sigma Bis.

Orlen i PZU zapewniają, że własna agencja mediowa pozwoli im zwiększyć efektywność wydatków reklamowych. Sigma Bis zajmuje się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analizowaniem skuteczności działań promocyjnych.

Autor:Beata Czuma

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas