Na polskim rynku rozpoczyna działalność firma Meetrics, dostawca rozwiązań do weryfikacji kampanii reklamowych. Jej oddziałem pokieruje, jako country manager, Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i chief digital officer GroupM.
Tomasz Piątkowski ma 15-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. W tym czasie współpracował z większością znaczących reklamodawców na polskim rynku. Przed dołączeniem do Meetrics przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od dwóch lat pełnił tam funkcję chief digital officera. Wcześniej pracował jako interactive media director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.
Meetrics to technologiczna firma, która dostarcza rozwiązania służące do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola jej działań to m.in. widoczność reklam (viewability), weryfikacja grup docelowych (audience verification), czy zapobieganie nadużyciom (fraud prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy. Firma ma centralę w Niemczech, ale prowadzi też działalność w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech i Szwecji.