Reklama2019-12-04
1

Tomasz Zubilewicz promuje grę „Death Stranding”

Producent gry „Death Stranding” do promocji tytułu w Polsce zatrudnił popularnego prezentera pogody Tomasza Zubilewicza.

W spocie promocyjnym Zubilewicz w charakterystyczny sposób zapowiada pogodę w postapokaliptycznym świecie gry. Film przeplatany jest kadrami pochodzącymi z gry. Prezenter zapowiada między innymi opady temporalne i naciągający front Death Stranding.

Film można oglądać w mediach społecznościowych.

Za scenariusz i produkcję spotu promującego grę odpowiadała agencja Gong. Media kupiła agencja MediaCom.

Gra „Death Stranding” została wydana przez japońskie studio Kojima Productions na Playstation. Premiera tytułu odbyła się 8 listopada. Wcielając się w rolę kuriera Sama Portera, niosącego szczątki przyszłości w swoich rękach, gracze wyruszą w podróż, by scalić zrujnowany świat.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas