W rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników liderem była poradnikowa „Przyjaciółka”, a na podium znalazły się jeszcze takie pisma jak: „Party” i „Show”. Top 25 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika poradnikowego dla pań „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w 2012 roku wyniosła 441 714 egz. i w porównaniu do 2011 roku była niższa o 9,00 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował najpopularniejszy magazyn people „Party” (również Edipresse Polska), którego wynik w analizowanym okresie spadł o 2,63 proc. do poziomu 431 819 egz.
Z kolei z miejsca czwartego na trzecie awansowało konkurencyjne „Show” (Wydawnictwo Bauer). W 2012 roku pismo to sprzedawało się w liczbie 428 894 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 0,67 proc.
Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny - „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 383 380 egz., po wzroście o 4,13 proc. W 2011 roku pismo to zajmowało pozycję szóstą.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe dla pań oraz z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne.
Zobacz tabelę