Stacja TVN24 była w marcu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym, przed Polsat News i Disney Channel. Największy awans w czołówce zanotował kanał Kino Polska. Zobacz top 40 stacji.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przez Atmedia dla portalu Wirtualnemedia.pl, liderująca zestawieniu stacja informacyjna TVN24 miała marcu br. udział na poziomie 2,97 proc., czyli o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu uplasował się Polsat News, który awansował z miejsca szóstego. Jego udział poszedł do góry o 17,5 do 0,87 proc. Podium zamyka dziecięcy Disney Channel z udziałem na poziomie 0,84 proc. Stacja ta zanotowała wzrost wyniku o 14,1 proc. i spadła z pozycji drugiej.
Czwarte miejsce zajął filmowy AXN, którego udział wyniósł 0,83 proc. (zanotował wzrost o 10,1 proc. i awansował z miejsca piątego). Na piątą lokatę z czwartej spadł Cartoon Network - jego wynik to 0,79 proc. po wzroście o 4,1 proc.
Największy wzrost w pierwszej dziesiątce (wynoszący 103,4 proc.) zanotował zajmujący 10. miejsce kanał Kino Polska, który awansował z pozycji 20. Najwięcej stracił natomiast Disney XD (- 18,2 proc.).
Poza Kino Polska do top 10 stacji w rankingu weszły Disney Junior i Polsat Sport, a wypadły z niego - MiniMini+, Discovery Channel i Nickelodeon.
Zobacz tabelę
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych liderem była - tak jak w 4+ - stacja TVN24 z wynikiem na poziomie 2,13 proc. Zanotowała ona spadek o 1,5 proc. Kolejne pozycje zajęły jednak inne stacje niż w całej populacji. Na drugim miejscu utrzymał się AXN (1 proc. udziału, spadek o 10,3 proc.), a na trzecią lokatę z czwartej awansował kanał Discovery (0,92 proc., - 3,6 proc.).