Telewizja2015-09-23
10

„Top model” stracił 700 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem

Piątą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,5 mln widzów, o 720 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci w grupie wszystkich widzów i drugi w grupie 16-49.

TVN piątą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 7 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 10,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 5”. Zgromadził on przed telewizorami 1,68 mln widzów.

Widownia „Top model” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Piąta edycja „Top model” notuje zdecydowanie niższą widownię niż emitowana rok temu czwarta odsłona formatu. Ona po trzech odcinkach gromadziła aż 2,23 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 16,71 proc. i 23,16 proc.

W paśmie nadawania piątej serii „Top model” TVN jest trzeci w całym rynku. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, nadający filmy fabularne oraz mecz Polska-Gibraltar, co dało mu 21,28 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Kulisy M jak miłość”, „Tomasz Lis na żywo”; 15,76 proc.). Gorzej od TVN wypada TVP1 („Teatr Telewizji”, „Wielki test o Wojsku Polskim”, filmy dokumentalne; 5,79 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat nadal jest pierwszy, ale TVN zajmuje już drugie miejsce.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Top model, show TVN

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas