W kwietniu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w kwietniu 2016 roku wyniosła 174 431 egz. W porównaniu do kwietnia 2015 roku była ona niższa o 21,08 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,28 proc. i średni wynik na poziomie 164 311 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 8,36 proc. do 91 325 egz.
Na czwartą lokatę spadł zaś „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 29,84 proc. do 76 188 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 40 407 egz., która zanotowała spadek wynoszący 19,72 proc.
Zobacz tabelęW kwietniu 2016 roku w porównaniu do marca 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 11,87 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 6,62 proc., odnotowała „Gala”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.