Reklama2019-06-12
0

Tork reklamuje bardziej ekologiczny papier toaletowy

Firma Essit rozpoczęła kampanię reklamową papieru toaletowego Tork Midsize bez gilzy. Przygotowała ją agencja A PRiori Communications.

Marka Tork zrezygnowała z gilzy w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz ograniczenia emisji dwutlenku węgla. Bezgilzowa rolka Tork Midsize mieści 113 metrów 2-warstwowego papieru. Dla porównania, inne tradycyjne rolki konsumenckie mają zwykle 18–25 metrów długości.

- Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wyników, które pokazują, że skupianie się na innowacjach korzystnie wpływa nie tylko na naszych klientów, ale także na środowisko - mówi Wojciech Nizio, regional brand activation manager marki Tork.

Nowość reklamują dwa spoty promocyjne.

Za działania na polskim rynku odpowiada A PRiori Communications.

Autor:jd

Więcej informacji:Tork, papier toaletowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas