Reklama2021-07-05
1

Totalizator wraca z reklamą Loteriady (wideo)

Wystartowała kampania Loteriady, którą dla Totalizatora Sportowego przygotowały agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji - telewizję, outdoor, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.

W tym roku Loteriada (letnia loteria Totalizatora)  to Letnie Igrzyska Nagród utrzymane – zarówno w warstwie wizualnej, jak i graficznej - w japońskim klimacie. W materiałach video zobaczymy nie tylko, jak w zeszłym roku, Conrado Moreno, ale także Misake, która wprowadzi widza w japoński klimat.

Kampania „Oto jaka Loteriada” będzie obecna we wszystkich kanałach komunikacji: w telewizji, internecie, w radiu, na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży. Podobnie, jak w ubiegłym roku ważną rolę pełnią działania w kanałach online oraz w social mediach, na które przygotowano specjalne materiały video.

 

Za realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa odpowiada za kreację kampanii, agencja mediowa Starcom za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję obrazu i dźwięku. Spoty wyprodukował Baltica Film.

Kampania potrwa do końca wakacji.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas