Prasa2017-08-28
31

„Totalna propozycja” Gazety Wyborczej dla pracowników TVP - specjalna zniżka na cyfrową prenumeratę

Agora, wydawca „Gazety Wyborczej” przygotowała dla pracowników TVP specjalną promocję - 50 proc. zniżki na cyfrową prenumeratę. To reakcja na materiał „Wiadomości”, w którym zasugerowano, że „GW”, wyłączając opcję komentowania dla niepłacących za prenumeratę użytkowników, ogranicza wolność słowa.

Na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej” w piątkowe popołudnie pojawił się post skierowany do pracowników Telewizji Polskiej z hasłem „totalna propozycja”. - Szanowni pracownicy TVP, serdecznie zapraszamy do dyskusji! Przyjdźcie do nas, porozmawiajcie z nami i naszymi Czytelnikami - czytamy w poście. W ramach oferty, pracownicy TVP otrzymają 50 proc. zniżki na cyfrową prenumeratę treści „Gazety Wyborczej” po wpisaniu hasła „totalnapropozycja”.

„Wyborcza” odpowiedziała w ten sposób na materiał „Wiadomości” z czwartku 24 sierpnia, poświęcony niedawno uruchomionej opcji komentarzy tylko dla płacących za cyfrową prenumeratę treści. W relacji podano, że „Gazeta Wyborcza straszy, tym razem także na jedynce papierowego wydania”. Chodzi o tekst dotyczący pomysłów Ministerstwa Cyfryzacji na temat regulacji internetu w Polsce. Według „Wiadomości” niedawno uruchomiona opcja komentarzy tylko dla prenumeratorów uderza w wolność słowa.

Agora w ostatnich dniach wprowadziła w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” opcję zamieszczania komentarzy tylko dla prenumeratorów płatnej oferty cyfrowej dziennika. Decyzja została pozytywnie odebrana także przez ekspertów, którzy podkreślają możliwe korzyści tego rozwiązania - ograniczenie hejtu w komentarzach oraz podniesienie poziomu dyskusji.

Prenumerata cyfrowa serwisów „Gazety Wyborczej” na koniec 2016 roku miała prawie 100 tys. użytkowników. Według szacunków właścicieli Agory, liczba ta wzrośnie do około 110 tysięcy osób.

Przychody spółki Agora w drugim kwartale tego roku wyniosły 282,7 mln zł, a zysk netto - 0,7 mln zł. W całym półroczu Agora miała 583,7 mln zł wpływów ze sprzedaży (to 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej) i 573,4 mln zł kosztów operacyjnych (po spadku o 1,6 proc. w skali roku). Strata netto firmy zmalała z 11,1 do 5,4 mln zł.

Autor:jd

KOMENTARZE(31)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas