Reklama2022-12-12
0

Maffashion i Roxie Węgiel promują biżuterię Tous

Roxie Węgiel i MaffashionRoxie Węgiel i Maffashion

W nowej sesji wizerunkowej marki Tous wystąpiły jej ambasadorki Maffashion i Roxie Węgiel. Działania z ich udziałem mają wzmacniać przesłanie Tous, że bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, to każdy może wyrazić siebie.

Marka Tous kontynuuje odświeżenie wizerunku w oparciu o trzy wartości: przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. Nowa wizja marki kładzie nacisk na siłę autoekspresji i kreatywność, jest skierowana do nowych klientów z pokolenia Z, dla których wyrażanie siebie jest sposobem na życie.

Ewolucję brandu odzwierciedla nowa sesja wizerunkowa z udziałem dwóch twarzy marki: Maffashion i Roxie Węgiel. Tak jak sam dobór dwóch kobiet na ambasadorki Tous, zdjęcia oddają ideę wyrażania siebie poprzez modę.

Z Maffashion utożsamiać się mogą klientki, którym biżuteria towarzyszyła w ważnych życiowych momentach, i które z nią dorastały. Z kolei Roxie Węgiel, jako ikona generacji Z, symbolizuje grupę, która z produktami Tous spotyka się po raz pierwszy i chce eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Nowa kampania jest drugą odsłoną współpracy Tous z polskimi ambasadorkami.

Najważniejszym przesłaniem marki TOUS, w tym również nowej sesji, jest odwaga w wyrażaniu siebie.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Tous, Maffashion, Roxie Węgiel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas