Reklama2009-05-25
0

TP tnie koszty, mniej pieniędzy na reklamę i sponsoring

Grupa TP przygotowała radykalny program oszczędnościowy na 2009rok.

Program oszczędnościowy obejmuje:
- wstrzymanie rekrutacji zewnętrznej w Grupie TP,
- wstrzymanie decyzji wydatków inwestycyjnych na noweprojekty,
- przygotowanie renegocjacji kontraktów z dostawcami,
- redukcja wydatków reklamowych usług dla konsumentów i biznesu(B2C i B2B),
- wstrzymanie badania dotyczącego rebrandingu,
- centralizacja i redukcja wydatków szkoleniowych,
- optymalizacja wydatków na usługi konsultingowe,
- wstrzymanie zakupu sprzętu IT, licencji i oprogramowania,
- wstrzymanie wydatków sponsoringowych i charytatywnych oraz imprezwewnętrznych i zewnętrznych,
- wstrzymanie realizacji istniejących zobowiązań oraz wstrzymaniezawierania nowych zobowiązań w ramach uruchomionych projektówinwestycyjnych.
- zmniejszenie floty samochodowej o około 25% i przesiadka dotańszych modeli.

źródło: Telepolis, Gsmonline

Autor:pt

Więcej informacji:tp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas