Prasa2010-10-21
21

Traci "Wprost" i "Przekrój", Gazeta Polska w górę o 145 proc.

Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się w sierpniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (145 proc.) i “Gość Niedzielny” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) w sierpniu 2010 roku wyniosło 150 051 egz. i było wyższe o 0,5 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) ze sprzedażą na poziomie 137 332 egz. (wzrost o 6,5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 134 926 egz., notując 5,7 proc. wzrost sprzedaży.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 110 676 egz., który w sierpniu br. zmniejszył sprzedaż o 8 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r.

Na szóste miejsce spadł (w dół o 27 proc.) tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który wyprzedziła “Gazeta Polska" (wzrost sprzedaży o 145 proc.). 

Zobacz tabelę



Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w sierpniu 2010 r. zanotowała wzrost o 11 proc. i sprzedała się w ilości 395 642 egz.   
 

Zobacz tabelę




 

Autor:masz

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas