Reklama2023-05-16
1

Tribbs, bryska, Wielorybek i Ciepłe Skarpety w kampanii IKEA dla Gen Z

Wystartowała nowa kampania IKEA, w ramach której do współpracy marka zaprosiła znanych młodych twórców. Tribbs, bryska, Wielorybek i Ciepłe Skarpety stworzyli swoje #IKEAStarterPacki, czyli zestawy produktów IKEA, które ułatwiają im start – czy to w nowym mieszkaniu czy nowego hobby.

W kampanii #IKEAStarterPack twórcy pokazują produkty, bez których nie wyobrażają sobie ważnych dla siebie momentów: pierwszego dnia w nowym mieszkaniu, rozgrzewki przed festiwalem albo odwiedzin znajomych. W spotach promujących kampanię wystąpili popularni muzycy – Tribbs i bryska oraz twórcy internetowi – Wielorybek i Ciepłe Skarpety, a swoimi #IKEAStarterPack podzielą się jeszcze inni influencerzy.

W trakcie trwania kampanii w wybranych sklepach IKEA w Polsce powstaną specjalne przestrzenie nawiązujące wizualnie do scenografii ze spotów, w których będzie można przymierzyć efektowne sztuczne futro ze stylizacji bryskiej oraz stworzyć własne zdjęcia i wideo w uniwersum IKEA. Strefy ze scenografią z kampanii znajdą się w sklepach w Warszawie (Janki i Targówek) Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Lublinie.

IKEA w kampanii dla Gen Z

Dodatkowo, wkrótce na TikToku pojawi się filtr, przy pomocy którego każdy stworzy swój #IKEAStarterPack, a zwieńczeniem kampanii będzie konkurs, w którym do wygrania będą starterpacki IKEA.

Za reżyserię spotów odpowiada Igor Ignacy Leśniewski. Bohaterów kampanii stylizował Seba Tokarczyk tworząc kreacje z torby FRAKTA i akcesoriów IKEA. Scenografię w stylu dream scape stworzyła Zuza Słomińska.

Za koncept i realizację projektu odpowiada VMLY&R Polska - Dorota Piekarska, Paulina Weisgerber, Natalia Borawska, Ewa Sypień, Ola Maleszyk i Magda Michalska.  Produkcją zajął się Spokój Film, Media zapewnia Wavemaker, za public relations odpowiada Garden of Words.

Autor:jd

Więcej informacji:IKEA, bryska, gen Z

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas