PR2021-10-27
0

Triple PR obsługuje Intersport Polska

Sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport Polska powierzyła Triple PR działania z zakresu public relations. Agencja - co kwartał - odpowiada za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy. Co kwartał, do jej zadań należy koordynowanie działań komunikacyjnych zawiązanych z zachodzącymi zamianami w branży oraz wynikami finansowymi INTERSPORT Polska. Triple PR zajmuje się również plasowaniem ekspertów w mediach.

Triple PR zadba o obecność Intersport Polska w mediach branżowych, a także biznesowych.

Za współpracę z Klientem z ramienia agencji odpowiadają Aneta Gałka, PR manager oraz Miłosz Ciekalski, PR consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Anna Olkowicz, partner Triple PR.

Intersport Polska, będąca wyłącznym partnerem biznesowym Grupy Intersport w naszym kraju, to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Firma obecnie prowadzi sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w centrach handlowych największych miast Polski oraz w kanale e-commerce.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas