Trwa kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży pralin Milka Crispello (Kraft Foods Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Śmiało, bądźmy delikatni”, przygotowały firmy PND Futura, IQ Marketing, Starcom i Alert Media Communications.
Kampania pralin Milka Crispello, że są one połączeniem chrupiącego wafelka z puszystym kremem i delikatną czekoladą Milka. Reklamy pokazują, że każda pralina składa się z tych trzech składników oraz jest oddzielnie opakowana. W spocie rozgrywającym się na rodzinnym pikniku występuje trzech braci oraz pojawia się charakterystyczna dla marki Milka fioletowa krowa.
Praliny są dostępne w sprzedaży od sierpnia w dwóch wersjach smakowych: z kremem czekoladowym i waniliowym. Są sprzedawane w opakowaniach po 15 pralin. Sugerowana cena detaliczna takiego opakowania wynosi 9,49 zł.
Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, outdoor (nośniki w największych miastach i przy sklepach sieci Tesco) oraz punkty sprzedaży (sampling w wybranych sklepach i innych lokalizacjach, materiały POS, m.in. ekspozytory przy półkach i kasach). Kreację kampanii przygotowała agencja PND Futura, za organizację degustacji odpowiada agencja IQ Marketing, za zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Alert Media Communications.