Kultura 2017-01-03
0

Trzeci sezon serialu TVN "Druga szansa". Bartłomiej Topa znów namiesza w życiu Małgorzaty Kożuchowskiej

Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Trwają prace nad trzecią odsłoną serialu "Druga szansa" z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Twórcy postanowili uchylić rąbka tajemnicy. Premiera nowych docinków planowana jest na antenie TVN już w lutym.

Przypomnijmy, że bohaterką produkcji jest Monika (Małgorzata Kożuchowska), producentka filmowa i agentka gwiazd, która po skandalu, próbuje na nowo poukładać sobie życie i odbudować karierę.

Poniżej można obejrzeć serię fotek i dowiedzieć się, czego można się spodziewać w nadchodzących epizodach. Na przykład, że Adam Swensson wróci do Warszawy i chyba znów namiesza w życiu Moniki i Marcina, a Justyna i Ksawery będą rozwijać swoje kariery muzyczne.

W obsadzie znajdują się Rafał Królikowski, Maja Ostaszewska, Magdalena Boczarska, Tamara Arciuch, Wojciech Mecwaldowski, Maciej Musiałowski, Magdalena Berus, Paweł Domagała, Katarzyna Herman, Monika Mariotti, Cezary Kosiński i Bartłomiej Topa. Niedawno dołączył Mateusz Banasiuk, który zagra asystenta Boreckiej.

„Druga szansa” to pierwsza wspólna produkcja stacji TVN i ATM Grupy. Głównym producentem serialu jest Dorota Kośmicka-Gacke. Ze strony TVN za produkcję odpowiadają Marta Grela oraz Adrianna Przetacka.

Autorami scenariusza są: Karolina Szymczyk-Majchrzak, Tomasz Titkow, Renata Frydrych oraz Tomasz Szafrański. Zdjęcia realizuje Tomasz Dobrowolski, za montaż odpowiadają Piotr Kmiecik i Adam Kwiatek.

Kostiumy tworzy Dorota Williams, a scenografię - Magdalena Marszałek i Agata Stróżyńska. Od strony muzycznej nad serialem czuwa kompozytor Łukasz Targosz, a opiekę muzyczną sprawują Patrycja Bukowska i Magda Mitoń.

Trzeci sezon produkcji reżyseruje Tomasz Szafrański.

Średnia oglądalność drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanej w okresie od 5 września do 28 listopada br., wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,42 proc. w grupie 16-59.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas