Turecki serial „Tylko z tobą” po kilku tygodniach emisji ogląda średnio 527 tys. widzów. Dwójka w czasie emisji produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Serial „Tylko z tobą” nadawany jest w TVP2 od poniedziałku do piątku o godz. 17.05, począwszy od 26 lutego br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze 32 odcinki serialu śledziło średnio 527 tys. osób. Przełożyło się to na 5 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 4,25 proc. w grupie 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 7 marca br. Obejrzało go 669 tys. widzów.
Trzy topowe telenoweli
Zobacz tabelęTVP1 w czasie emisji „Tylko z tobą” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Teleexpress” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 26,32 proc. udziału. Drugi jest TVN („Ukryta prawda”; 12,81 proc.), a trzeci - Polsat („Małolaty”; 9,07 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.
Oglądalność produkcji na tle konkurencji
Zobacz tabelęAkcja „Tylko z tobą” rozgrywa się w Stambule. Fabuła serialu opowiada o biznesmenie Yigicie, który ukrywa przed rodziną, że jego żona Iclal zapadła w śpiączkę. Kiedy poznaje piękną Nur niespodziewanie Iclal budzi się ze śpiączki.
„Tylko z tobą” to kolejny po hitowym „Wspaniałym stuleciu” turecki serial emitowany na antenach Telewizji Polskiej.
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,62 proc.