Nadawca telewizyjny Turner Broadcasting System Inc. zapowiedział, że będzie tworzyć więcej kontentu video dla mobilnej aplikacji Snapchata. Firmy będą też szerzej współpracować w zakresie reklamy. Rozszerzają dotychczasową współpracę, by dotrzeć do tzw. pokolenia millenialsów.
Nadawca zapowiedział, że będzie tworzyć oryginalne, ekskluzywne serie video, które będą dostępne tylko na Snapchacie.
Firmy odnowiły też zawartą w marcu umowę dotyczącą tworzenia tzw. Live Stories, składających się ze zdjęć i filmów powstających w związku z różnymi sportowymi imprezami, takimi jak NCAAA (National Collegiate Athletic Association czy PGA (Professional Golfers' Association.
Turner ma nadzorować sprzedaż reklam przy Love Stories i transmisjach, Snapchat z kolei zajmie się sponsoringiem na kanałach Discover.
Turner nawiązał współpracę ze Snapchatem w 2015 roku. Współpraca ta rozpoczęła się od uruchomienia funkcji Snapchat Discover, która pozwala oferować i zarządzać własnymi treściami.