Zakończony w niedzielę 56. Turniej Czterech Skoczni, w którym AdamMałysz zajął czwarte miejsce, miał wyższą oglądalność niżpoprzednia edycja imprezy. Spadły jednak udziały nadającej TurniejJedynki.
Transmisje z czterech konkursów w skokach narciarskichzorganizowanych w ramach Turnieju Czterech Skoczni obejrzałośrednio 5,84 mln widzów, zaś udziały TVP 1 w czasie emisji imprezywyniosły 41,06 proc. w grupie 4+ i 38,81 proc. w grupie 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Rok temu, relacje z konkursów TCS cieszyły się mniejsząpopularnością, gdyż oglądało je 5,35 mln widzów, ale udziałyJedynki w rynku były podobne - wyniosły odpowiednio 41,20 proc. i39,95 proc. Adam Małysz zdobył wtedy 7. miejsce w klasyfikacjigeneralnej imprezy.
Zobacz tabelęW czasie transmisji z zawodów Turnieju Czterech Skoczni TVP 1była liderem wśród stacji telewizyjnych. Na drugim miejscu znalazłasię Dwójka, którą w tym czasie oglądało 2,88 mln osób. Dalejuplasowały się Polsat i TVN.
Zobacz tabelęRelacje z konkursów najchętniej oglądali mężczyźni, widzowiepowyżej 40. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast,oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
Zobacz tabelęTVP 1 z reklam nadawanych wokół transmisji z TCS zarobiła 2,7mln zł. Rok temu wpływy z imprezy były o ponad połowę niższe iwyniosły 1,2 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).