Reklama2012-01-05
3

TVN i Polsat więcej, TVP mniej - ile telewizje zarobiły w 2011 z reklam (TOP15)

TVN i Polsat cennikowo zarobiły w tym roku po kilka procent więcej z reklam, a TVP 1 i TVP 2 - po kilka procent mniej. Rekordowe wzrosty przychodów reklamowych zanotowały Disney Channel i TLC.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że cennikowe wpływy reklamowe TVN w 2011 roku były o 5,1 proc. wyższe niż rok wcześniej, a wpływy Polsatu - o 7 proc. wyższe. Z drugiej strony TVP 1 zarobiła z reklam 10 proc. mniej niż przed rokiem, a TVP 2 - 5,3 proc. mniej.

Wśród pozostałych stacji Disney Channel w 2011 roku cennikowo zarobił z reklam dziewięć razy więcej niż rok wcześniej, a TLC - pięć razy więcej. Przy czym ten pierwszy kanał nie był nadawany przez cały 2010 rok. Z kolei wpływy reklamowe TV 4 wzrosły o 18,9 proc., TVP Info - o 13,3 proc., a Disney XD - o 24,7 proc. Za to MTV Polska zarobiła z reklam o 12,5 proc. mniej niż w 2010 roku.

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

Więcej informacji:reklama telewizyjna

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas