Telewizja2014-07-07
6

TVN i TVP2 poniżej 10 proc. Mecz Brazylia - Kolumbia hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 30 czerwca do 6 lipca 2014 roku zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 12,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> Grupa TVP z jedną trzecią rynku. Na minusie tylko TVP Polonia

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,26 pkt. proc. i wyniósł 10,63 proc. Na ostatnią pozycję podium awansował TVN, który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik to 9,91 proc., po jednak spadku o 0,14 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,72 proc.; w dół o 0,58 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,71 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat 2 (1,98 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,69 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Puls 2 (1,62 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,98 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TV6 (0,89 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TVP Polonia (0,82 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Polo TV (0,81 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i TVP Sport (0,76 proc.; pomimo spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,12 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

Autor:mi

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas