Telewizja2013-11-13
5

TVN liderem, duży spadek TV Puls. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej stacji TVN w okresie od 4 do 10 listopada 2013 roku wzrósł o 0,62 pkt. proc. do 13,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,42 proc. i wyniósł 12,62 proc. Natomiast ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 11,77 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,56 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,84 proc.; do góry o 0,10 pkt. proc.).

Na szóstym miejscu uplasował się kanał TV Puls z udziałem wynoszącym 3,09 proc. Tydzień wcześniej jego udział był o 0,73 pkt. proc. wyższy, ale wówczas stacja ta zanotowała rekordowy wynik w historii.

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,18 pkt. proc. do 1,24 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 1,01 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVP Seriale (1,24 proc.; + 0,01 pkt. proc), TTV (1,16 proc.; + 0,01 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,97 proc.; + 0,03 pkt. proc), Discovery (0,84 proc.; + 0,09 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,83 proc.; + 0,07 pkt. proc).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasowała się telewizja TVN, która zyskała tutaj 0,93 pkt. proc. do 15,55 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,37 pkt. proc. do 12,08 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,18 pkt. proc. do poziomu 9,40 proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,26 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,41 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,77 mln).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.11.2013 - 10.11.2013 - grupa 4+

Zobacz tabelę


20 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.11.2013 - 10.11.2013 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas