Reklama2013-09-05
6

TVN Media będzie sprzedawać reklamy w kanałach Disneya

TVN Media przejmuje obsługę kanałów Disney Channel, Disney XD i Disney Junior w zakresie sprzedaży reklam. Stacje zostaną dołączone do oferty Premium TV.

Kanały Disneya będą reprezentowane przez Premium TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i sponsorskiej oraz w ofercie projektów specjalnych (we wrześniu udostępniony zostanie czas reklamowy na październik). Premium TV będzie także brokerem oferty serwisu disney.pl.

Poprzednio sprzedażą reklam w kanałach Disneya zajmowała się firma Atmedia. - 15 lat budowaliśmy marki nadawcy na rynku reklamowym - wcześniej występujące jako Fox Kids i Jetix. Tym trudniejsze jest to dla nas rozstanie. Jednak logika biznesowa Atmedia nie pozwala nam składać ofert powyżej realnego poziomu przychodów możliwych do osiągnięcia - komentuje Maria Wajda, dyrektor zarządzający w Atmediach.

TVN Media i Disney Channels nie informują, na jak długo podpisały umowę. - Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców - przekonuje Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

W sierpniu br. Disney Channel miał średnio 49 282 widzów i 0,93 proc. udziału w grupie 4+, Disney Junior - 32 588 i 0,618 proc., a Disney XD - 26 222 i 0,497 proc. (według Nielsen Audience Measurement - zobacz pełne wyniki).

Po dołączeniu kanałów Disneya oferta Premium TV obejmuje 28 kanałów z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls, a także stacje firm Viacom International Media Networks i Canal+ Cyfrowy, których obsługę broker zaczął na początku br.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas