TVN Media jako jedyne biuro reklamy telewizyjnej upubliczniło informacje na temat rabatów, jakich udziela domom mediowym. Zrobiło to po raz pierwszy.
Rabaty dotyczą domów mediowych, które podpisały umowy roczne z TVN Media do 26 lutego br. Przyznawane są za wykonanie tejże umowy i zależą od wielkości budżetu, jaki dom mediowy ulokuje na antenach TVN i kanałów dostępnych w Premium TV.
Do 3,5 proc. rabatu od obrotu otrzymają domy mediowe, które zleciły na antenach TVN i Premium TV kampanie swoich klientów w wartości do 17 mln zł w skali roku. Jeżeli kwota ta przekroczy 17 mln zł, rabat wyniesie maksymalnie 1 proc. Rabat za wydatki na działania takie, jak sponsoring i lokowanie produktu wynosi do 3,5 proc. wartości obrotu, zaś działania w internecie - do 25 proc.
TVN Media postanowiło opublikować przedziały rabatów dedykowanych domom mediowych, bo chce pełnej transparentności swoich działań handlowych. Liczy też, że informacja ta będzie też ważnym krokiem w budowie zaufania na rynku w relacjach klient-dom mediowy - nadawca.
Pod koniec ub.r. TVN Media po raz kolejny przedstawiło wysokość rabatów dla reklamodawców - w br. próg wstępny dla negocjacji podniesiono do 20 mln zł.