Reklama2016-10-24
1

TVN Media z ofertą brokerską dla wydawców online. Projektem kieruje Kinga Kucharska

TVN Media w ramach oferty reklamowej Premium Digital utworzyło jednostkę specjalizującą się w usługach brokerskich dla wydawców wideo. Jej rozwojem kieruje Kinga Kucharska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Osobą odpowiedzialną za współpracę z wydawcami online jest Kinga Kucharska, która dołączyła do firmy w czerwcu br. i objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju Premium Digital.

- Wraz ze wzrostem wydatków przeznaczanych na video online widzimy że reklamodawcy coraz częściej poszukują dla promocji swoich marek odpowiedniego kontekstu oraz bezpiecznego środowiska. Takie podejście przekłada się na zwiększoną efektywności w dotarciu do konsumenta. Celem Premium Digital jest zaoferowanie takich rozwiązań reklamowych które spełnią oczekiwania klientów i pomogą wydawcom treści lepiej monetyzować własne zasoby. Chcemy dzielić się z wydawcami wiedzą i doświadczeniem w zakresie tworzenia produktu oraz oferty reklamowej video, budować standardy emisji oraz wspierać ich rozwój - mówi Kinga Kucharska, dyrektor ds. rozwoju Premium Digital.

Ostatnio Kinga Kucharska pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży mediów nietelewizyjnych w Polsat Media, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej w media online m.in w platformie Ipla. W przeszłości pracowała w Mediacom Warszawa i GroupM, gdzie odpowiadała za digital i media nietelewizyjne.

Premium Digital jest drugą obok Premium TV jednostką świadczącą usługi brokerskie w ramach struktur TVN Media.

- Do stworzenia jednostki zachęciły nas dwa aspekty. Pierwszy to dynamicznie rozwijający się rynek wideo, na którym TVN ma bardzo mocną pozycje dzięki czemu wraz z innymi wydawcami jest w stanie tworzyć bardzo atrakcyjna ofertę reklamową. Drugi aspekt to nasze doświadczenie brokerskie zdobywane przy tworzeniu Premium TV, które dzięki zaufaniu jakim obdarzyli nas Nadawcy pozwoliło zbudować najatrakcyjniejszą i największą na rynku polskim ofertę kanałów tematycznych i nowych ogólnopolskich. Tym doświadczeniem i chęcią budowania wspólnie rynku reklamy video chcielibyśmy się podzielić z wydawcami którzy dołączą do projektu Premium Digital - podkreśla Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Autor:Łukasz Brzezicki

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas