W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 29 października do 4 listopada br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,18 pkt. proc. do 15,10 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,04 pkt. proc. do 13,67 proc. Ostatnie miejsce podium należało do TVP1 z wynikiem na poziomie 13,64 proc. (po wzroście o 0,02 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,04 proc., spadek o 0,81 pkt. Proc.).
Wysokim wzrostem średniego dobowego udziału pochwalić się może TV Puls (do góry o 0,36 pkt proc. do 3,26 proc.) oraz Polsat Sport (o 0,27 pkt. proc. do 0,95 proc.).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera także uplasowała się TVN, która jednak straciła tutaj 0,45 pkt. proc. do 16,10 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po wzroście udziału o 0,17 pkt. proc. do 15,66 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP2 (10,34 proc.; spadek o 0,57 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,88 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.10 – 04.11.2012 - grupa 4+
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.10 - 04.11.2012 - grupa 16-49