Telewizja2013-12-02
16

TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował kanał TVN. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej stacji TVN w okresie od 25 listopada do 1 grudnia 2013 roku wzrósł o 0,76 pkt. proc. do 13,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,28 proc. i wyniósł 12,86 proc. Natomiast ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 12,46 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,54 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,94 proc.; w górę o 0,24 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,21 pkt. proc. do 1,72 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,01 pkt. proc. do 1,00 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN7 (3,61 proc.; + 0,17 pkt. proc), Polsat 2 (1,91 proc.; + 0,12 pkt. proc), TTV (1,22 proc.; + 0,12 pkt. proc), TVP Seriale (1,15 proc.; + 0,06 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,93 proc.; + 0,05 pkt. proc) oraz Polo TV (0,82 proc.; + 0,02 pkt. proc).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasowała się telewizja TVN, która zyskała tutaj 0,71 pkt. proc. do 15,37 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 1,19 pkt. proc. do 13,60 proc. Natomiast na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (wzrost udziału o 0,17 pkt. proc. do poziomu 9,34 proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,07 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,81 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,68 mln).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.11.2013 - 01.12.2013 - grupa 4+

Zobacz tabelę

 

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.11.2013 - 01.12.2013 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas