Telewizja2013-04-23
16

TVN nowym liderem, TVP1 w dół. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVN w okresie od 15 do 21 kwietnia 2013 roku jednak spadł o 0,48 pkt. proc. do 13,74 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta była druga.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,23 pkt. proc. do 12,95 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium - z pozycji lidera - spadła TVP1, której wynik wyniósł 12,86 proc. po spadku o 1,42 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,60 proc., w górę o 0,42 pkt. proc.).

Rekordowymi udziałami pochwalić się mogą dwa kanały: zajmująca 6. pozycję naziemna stacja TV4, której średni tygodniowy wynik wyniósł 3,45 proc. po wzroście o 0,45 pkt. proc. oraz plasujące się na 11. miejscu TVP Seriale (1,00 proc. po wzroście o 0,11 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się TVN, która straciła tutaj 0,29 pkt. proc. do 15,90 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 14,20 proc. Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowała TVP2 (wzrost o 0,62 pkt. proc. do poziomu 9,43 proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,74 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.04.2012 - 22.04.2013 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.04.2012 - 22.04.2013 - grupa 16-49 

Zobacz tabelę

 


 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas