Telewizja2012-09-11
13

TVN nowym liderem, TVP2 zyskuje. „M jak miłość” hitem tygodnia

Telewizja TVN w zeszłym tygodniu awansowała na pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Nowym liderem rynku telewizyjnego w okresie od 3 do 9 września br. została stacja TVN. Jej udział wzrósł o 2,46 pkt. proc. do 14,96 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w rynku wzrósł o 0,08 pkt. proc. do 14,46 proc. Na ostatnie miejsce podium spadł Polsat z wynikiem na poziomie 13,43 proc. (w górę o 0,62 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,45 proc., wzrost o 1,55 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycję lidera awansowała TVN
, która zyskała tutaj 2,66 pkt. proc. do 16,22 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł  Polsat, pomimo wzrostu udziału o 0,67 pkt. proc. do 15,36 proc. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP2 (11,09 proc., wzrost aż o 1,55 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,99 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.09-09.09.2012 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.09-09.09.2012 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas