Telewizja2015-03-10
7

TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Prawie 7 mln widzów serialu „Ranczo”

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 marca 2015 roku zmniejszył się o 0,08 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,03 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 12,02 proc., po wzroście o 0,87 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,02 proc.; w dół o 0,49 pkt. proc.).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/mali-giganci-hitem-rozrywkowym-tygodnia-celebrity-splash-mial-o-milion-mniej-widzow ##

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 46,39 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,33 pkt. proc.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,54 pkt. proc. do 14,52 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 13,18 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, wynosząc 9,10 proc., w porównaniu do poprzedniego tygodnia się nie zmienił. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,07 pkt. proc. do 8,19 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas