Telewizja2015-09-29
0

TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 21 do 27 września 2015 roku zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. do 12,02 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie spadł o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 11,89 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,41 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,17 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,68 pkt. proc. do 13,99 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 13,51 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,59 pkt. proc. do 7,52 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas