Telewizja2015-08-04
0

TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. „Teleexpress” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 27 lipca do 2 sierpnia 2015 roku zmniejszył się o 0,02 pkt. proc. do 11,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,45 pkt. proc. i wyniósł 10,38 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 10,29 proc., po spadku o 0,10 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (tylko 6,41 proc.; w dół o 0,79 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał w ciągu tygodnia z 38,61 proc. do 38,15 proc.

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVP Info, którego udział wyniósł 3,66 proc., po spadku o 0,20 pkt. proc.

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,55 pkt. proc. do 11,79 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,49 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,53 proc. (bez zmian w porównaniu do poprzedniego tygodnia). Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (w dół o 0,53 pkt. proc. do 6,10 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas