Reklama2019-06-18
3

TVN obniża ceny reklam w lipcu, najdroższe „Kuchenne Rewolucje” i „Projekt Lady”

Magda Gessler, fot. TVNMagda Gessler, fot. TVN

W lipcu tego roku ceny reklam w TVN będą niższe w porównaniu z rokiem ubiegłym, bo stacja spodziewa się spadku oglądalności. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy emisji powtórkowych odcinków „Kuchennych Rewolucji” i programie „Projekt Lady”.

 

Biuro Reklamy TVN Media publikując cennik reklam na lipiec poinformowało, że obniża średnią cenę cennikową względem lipca 2018 roku o 11 proc. Jest to spowodowane spodziewanym spadkiem oglądalności, które wg TVN Media może wynieść nawet 10 proc.

„Lipiec ubiegłego roku, ze względu na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej utrzymał wyniki oglądalności TV zbliżone do poziomu czerwca 2018 roku. W porównaniu z ubiegłym rokiem spodziewamy się spadku oglądalności Total TV o ok. 10 proc. , jako łącznego efektu wzrostu temperatury i braku masowych wydarzeń sportowych na ogólnopolskich antenach TV” - informuje BR TVN Media.

Mimo spodziewanego spadku oglądalności, TVN nie rezygnuje z emisji premierowych odcinków serialu „Na Wspólnej”, pokaże też nowe odcinki wprowadzonego w czerwcu programu „Weekendowa metamorfoza”, kontynuuje emisję „Projektu Lady”.

Od 8 lipca z kolei, w poniedziałkowe wieczory o g. 22.30 stacja będzie pokazywać premierowe odcinki programu „Salon sukien ślubnych Goka”, wcześniej emitowanego w TLC Polska.

"Kuchenne Rewolucje" najdroższe

Najdroższy spot w lipcu w TVN kosztuje 36,3 tys. zł. To stawka za emisję w bloku przy „Kuchennych Rewolucjach”, które stacja powtarza (cena netto , bez rabatów dla spotu 30-sek.).

31,8 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy poniedziałkowym „Projekcie Lady”. Na 29,2 tys. zł wyceniono spot przy serialu „Na Wspólnej”.Tylko 200 zł mniej – 29 tys. zł – zapłacą marketerzy za pojawienie się z filmem reklamowym przy „Milionerach”.

16,5 tys. zł kosztuje reklama przy „Salonie sukien ślubnych Goka”, a 7,7 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy „Weekendowej metamorfozie” emitowanej w niedzielne przedpołudnia.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy „Faktach” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 26,2 tys. zł w dni powszednie i 25,9 tys. zł w niedzielny wieczór.

Stawki przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 22 tys. zł i 21,6 tys. zł, a przy prognozie pogody – 20,6 tys. zł i 19,9 tys. zł.

TVN Media jako pierwsze biuro reklamy tv ogłosiło cennik reklam na lipiec br.

Autor:bg

Więcej informacji:TVN, TVN Media, cennik reklamowy, lipiec

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas